wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 3 : Może byśmy ci pomogli?


                                                                               Violetta

 Obudziłam się z uśmiechem na twarzy. Śnił mi się Leon...
Wstałam z łóżka  i się ubrałam. Jakiś czas później zeszłam na dół na śniadanie. Przy stole siedziała jakaś kobieta która wyglądała bardzo przyjaźnie.
- Violetta!! - krzyknęła po czym przybiegła do mnie i mnie przytuliła.
- Cześć..
- Oj przepraszam. Ty mnie pewnie w ogóle nie kojarzysz! Jestem Angie, twoja ciocia.
-  Angie!!


Przytuliłam ją najmocniej jak mogłam. To prawda, nie pamiętam jej twarzy, ale jest w niej coś co mnie zapewnia że jestem z nią spokrewniona. Zjadłam naleśniki i razem z Angie poszłyśmy do studia. Okazało się że Angie tam pracuje! Jak weszłam do środka byłam oczarowana uczniami którzy tańczyli, śpiewali i grali na instrumentach. Wśród nich zobaczyłam Leona który rozmawiał z dwoma dziewczynami i chłopakiem.
- Leon!
                                                                                     
                                                                                 Leon 
Usłyszałem jak ktoś mnie woła więc odwróciłem się i ujrzałem Violettę.
-Violetta? - powiedziałem
- Hej!
- Aaaa czyli to ona! - powiedziała Camila
- Cami!
- Jestem Violetta - przedstawiła się
- Ja jestem Francesca ale mów na mnie Fran, to jest Camila ale mów jej Cami, to jest Maxi, a Leona już chyba znasz.
- Tak.
- Hej słyszeliśmy że przystępujesz do egzaminów wstępnych. Może byśmy ci pomogli? - odezwał się Maxi
- Z wielką chęcią.
Poszliśmy do sali z instrumentami. Violetta wybrała pianino i nauczyliśmy jej jakieś łatwej piosenki. Zagrała ją przepięknie. Następnie zaśpiewała swoją piosenkę. Jej głos....  Niesamowity.... 

                                                                               Francesca  

Mamy już plan. Właśnie idziemy nauczyć Viole tańczyć. Już czas.
- Ojeju! Luca mnie potrzebuje! Cami ty nam też pomożesz!
- Dobra! Pa!
- A ja jestem trochę głodny.. Zaraz przyjdę! 
Wyszliśmy z sali ale szpiegowaliśmy na Violetcie i Leonie.

                                                                                 Violetta 

- Dobra, to teraz robisz obrót i masz skończony układ taneczny.
Zrobiłam to co kazał albo raczej próbowałam, bo jak zrobiłam obrót straciłam równowagę i upadłam ale Leon mnie złapał i dzieliły nas tylko milimetry...

_____________________________________________________________________________

Co się stanie? Czy Leon i Violetta się pocałują? Czy będą razem?! A może będą się unikać???
Dowiecie w następnym rozdziale!!!!!

Całuski,
Nina Verdas :*

P.S. Chcecie żeby było coś o innych parach? np. Naty i Maxi lub Francesca i Marco? Jak tak, to piszcie w komentarzach!     

1 komentarz:

  1. Świetny rozdział ! Mi jest w sumie obojętne co do innych par ale ważne żeby było najwięcej Leonetty ;D Czekam na nexta ;)

    OdpowiedzUsuń