poniedziałek, 15 lipca 2013

Rozdział 1 : Jesteś okropny!


                                                                               Violetta

Weszliśmy do domu i zauważyłam że Jade, dziewczyna taty, siedzi sobie i na kanapie i czyta jakiś magazyn.
- Co ona tu robi? - spytałam.
- Mieszkam - odpowiedziała mi.
To jeszcze bardziej mnie zdziwiło. Tata i Jade za często nie spotykali się, a Jade prawie nigdy nie przychodziła do naszego domu. A teraz siedzi sobie na kanapie i mówi że tu mieszka.
Spojrzałam na tate. On nie zaprzeczył.
- Ja i Jade mamy ślub za dwa miesiące.
Nie mogłam w to uwierzyć. Nie chciałam jakiejkolwiek macochy a już najbardziej nie chciałam takiej która była jak Jade. Ona była okropna, tylko dbała o swój wygląd i pewnie naprawdę nie kochała tatę tylko chciała jego pieniędzy. Dlaczego tata się z nią żeni?
- Jesteś okropny! - krzyknęłam i wybiegłam z domu. Biegłam do parku i gdy już tam byłam tam uświadomiłam sobie że trochę mnie poniosło, ale tata sobie trochę zasłużył. Wszyscy wiedzą jaką wiedźmą Jade jest!!


                                                                                  Leon

Mam tego wszystkiego dość. Ludmila cały czas za mną chodzi gada i gada że musimy być razem. Czy ona nie rozumie że nie jestem nią zainteresowany?! A do tego moich rodziców wcale nie nie obchodzi co ja myślę bo mają teraz mojego brata Rodrigo który się urodził parę tygodni temu i jest dla nich jak ósmy cud świata.
Ja i tak nie obchodziłem rodziców za bardzo ale teraz zachowują się jakbym byt niewidzialny. Dobrze że mam 18 lat i będę mógł niedługo się wyprowadzić z domu. Musze tylko zarobić jakoś albo pożyczyć od moich rodziców ( ich i tak nie będzie to obchodziło ). Teraz idę sobie przez park aż nagle wbiega na mnie jakaś dziewczyna.


______________________________________________________________________________

No i pierwsze spotkanie Violetty i Leona ;)
Mam nadzieje że się podoba!

Całuski,
Nina Verdas :*

    

1 komentarz: