niedziela, 14 lipca 2013

Prolog : Mam na imię Violetta.


                                                                         Violetta

Mam na imię Violetta. Mam 17 lat i za miesiąc będę mieć 18. Jak dotąd mieszkałam na walizkach podróżując z moim tatą, ale teraz wracam do Buenos Aires gdzie spędziłam pierwsze 5 lat mojego życia zanim moja mama umarła i mój tata uznał że musimy wyjechać. Teraz mój tata się zmienił bo dowiedział się że mam ciocie!! 
Pozwolił mi się zapisać na egzaminy do szkoły muzycznej Studio 21 bo słyszał jak śpiewam i chce żebym nie marnowała swojego talentu. Teraz siedzę sobie na lotnisku i czekam na przyjaciela mojego ojca żeby po nas przyjechał.



__________________________________________________________________________________

No więc to jest prolog a niedługo będzie pierwszy rozdział. Mam nadzieje że będziecie czytać. ;)

Całuski,
Nina Verdas :*

1 komentarz: