sobota, 9 listopada 2013

Znowu to LBA xD

Hejka :D
Znowu zostałam nominowana do LBA :)
Przez osobę o imieniu: Wiktoria Grochola
Thank you!

A oto pytania:

1. Jak masz na imię?
Nina :*
2. Wolisz Leona czy Diego?
Leona <3
3. Naxi czy Caxi?
Naxi <3
4. Ulubiona postać z Violetty?
Ludmila, Leon i Viola ;)
5. Wolisz koty czy psy?
psy >.<
6. Ulubiony serial?
Violetta!
7. Lubisz Larę? Jak nie to czemu i nie przyjmuje odpowiedzi typu 'bo ona rozwaliła Leonette'.
Nie, bo jest zbyt męska o.O
8. Ulubiona książka? 
Jakieś popularne tę pytanie..
9. Ulubiony film?
nadal nie mogę sobie przypomnieć xD
10. Ulubiony sport?
pływanie...

 Blogi które nominuję:

 http://opowiadaniaoleonettci.blogspot.pl
 http://vilu-y-leon-leonetta-4ever.blogspot.pl
 http://wordvioletta.blogspot.pl

Pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś pisać swojego bloga?
2. Czytasz mojego bloga?
3. Masz rodzeństwo?
4. Wzięłaś udział w ostatnim konkursie Violetty gdzie można wygrać bilety na koncert Violetty w Rzymie?
5. Leciałaś kiedyś samolotem?
6. Gdzie spędziłaś ostatnie wakacje?
7. Leon czy Diego?
8. Lubisz poczucie humoru Jorge? xD
9. Poszłaś do kina na Violettę?
10. Jesteś na facebooku?

Całuski,
Nina Verdas :* 

4 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za nominację, ale niestety usuwam tamtego bloga :/
    Jeśli chcesz to mogę tutaj ci napisać odpowiedzi, albo na innym blogu którego wybierzesz :)
    Tak, że decyduj ;p

    Caroline ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo lubiłam tamtego bloga. Napisz te odpowiedzi tu, ok?

      Nina :*

      Usuń
    2. Dobrze ;****
      Tylko zrobię to trochę później ponieważ teraz nie mam zbytnio czasu. Ale myślę, że pod wieczór, albo jutro rano znajdziesz tutaj moje odpowiedzi ;p

      Caroline ♥

      Usuń
    3. Ja też bym chciała być nominowana na bloga z moim blogiem...Ale i tak wiem,że to się nie stanie...

      Usuń