czwartek, 7 listopada 2013

Nominacja do LBA

No hejka :)
Zostałam nominowana do LBA :D Weeeee!
Ok do rzeczy.
Nominowała mnie Natalia Gajewska. Dziękuje!

Oto pytania:

 1.Jak masz na imię?
Nina :*
2.Czy czytasz mojego bloga?
Mam zacząć w Piątek :)
3. Ile masz lat?
12
4.Czy masz jakieś zwierzę?
Mam psa.
5Jakie lubisz sporty?
pływanie i kopanie mego brata xD
6.Czy lubisz oglądać Violettę?
Uwielbiam <3
7. Violetta ma wybrać Leona czy Diego?
No przecież że Leosia ;)
8.Ulubiony blog? 
Nie mam. Wszystkie kocham oprócz tych o Tomasetcie i Diegoletcie '-'
9.Ulubina książka?
'Violetta Rozdarte Serce' i 'Mała Księżniczka'
10.Ulubina para z Violetty?
Leonetta :3
11. Ulubiony film?
Eeeeee.. jak sobie przypomę to powiem xD
   
Całuski,
Nina Verdas :*

1 komentarz:

  1. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    http://new-story-of-violetta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń